Politica de Transport

Politica de Transport

Politica de Transport AVEX

Expediem colete pe tot teritoriul țării prin Curier Rapid.

1) Curier Rapid - AVEX - coletele vor fi expediate prin curier rapid la prețurile stabilite între Curier și AVEX iar acestea pot fi modificate în unele cazuri dupa plasarea comenzii, în funcție de volum și greutate.

2) Curier Rapid - CLIENT - coletele vor fi expediate prin curier rapid la prețurile stabilite între Curier și CLIENT (valabil pentru clienții dropshipping pentru care nu generam noi AWB-ul ci îl găsim atașat comenzilor)

Statusurile comenzilor

Statusurile pe care le primiți prin email sunt automate, generate de platformă și reprezintă stadiul în care se află comanda dvs. O comandă fermă, fără probleme va trece doar prin 3 statusuri importante:

1) Comanda Nouă - este statusul pe care-l primește comanda dvs. în momentul în care a fost plasată.

2) Confirmată, pregătită de livrare - este statusul pe care-l primește comanda atunci când este preluată și pregătită de colegii din depozit. În timpul acestui status, comanda dvs. se pregatește, se împachetează, se aplică AWB-ul dvs. sau se generează AWB-ul nostru (după caz). În momentul în care primiți pe email acest status, puteți considera comanda pregatită pentru a fi ridicată de către curier.

3) Comandă Finalizată - Este ultimul status prin care trece o comanda fermă, expediată și pe care-l primiți atunci când toate documentele necesare comenzii sunt generate si expediate prin email (AWB, FACTURA, etc)

În cazuri speciale, comanda poate sa ia unul dintre următoarele statusuri:

Comandă Anulată - acest status se generează în momentul în care clientul cere anularea comenzii.

Comandă în așteptare - acest status poate sa apară în situații exceptionale și se atribuie doar după o discuție telefonică cu clientul, de exemplu atunci când nu sunt suficiente produse comandate în stocul nostru iar comanda va fi pusă în așteptare până la următorul import.

Colet Neridicat - acesta este statusul pe care-l primeste comanda în momentul în care clientul refuză ridicarea coletului de la curier iar acesta se întoarce la noi. După atribuirea acestui status, se va face factura de storno către clientul nostru.