Politica de Livrare si Transport
Termen de Livrare
Expediem colete pe tot teritoriul țării prin Curier Rapid.
Produsele comandate sunt expediate din stocul propriu la data plasării comenzii iar coletele expediate ajung la destinatar în termen de 1-2 zile în funcție de disponibilitatea curierului.
Politica Transport
1) Curier Rapid selectat de AVEX - coletele vor fi expediate prin curier rapid în aceiași zi la prețurile contractate între Curier și AVEX și afișate pe site
2) Curier Rapid selectat de CLIENT - coletele vor fi expediate prin curier rapid în aceiași zi cu AWB-ul generat de clientul AVEX și încărcat în contul de client alături de comanda plasată.
Statusurile comenzilor
Statusurile pe care le primiți prin email sunt automate, generate de platformă și reprezintă stadiul în care se află comanda dvs. O comandă fermă, fără probleme va trece doar prin 3 statusuri importante:
1) Comanda Nouă - este statusul pe care-l primește comanda dvs. în momentul în care a fost plasată.
2) Confirmată, pregătită de livrare - este statusul pe care-l primește comanda atunci când este preluată și pregătită de colegii din depozit. În timpul acestui status, comanda dvs. se pregatește, se împachetează, se aplică AWB-ul. În momentul în care primiți pe email acest status, puteți considera comanda pregatită pentru a fi ridicată de către curier iar aceasta nu mai poate fi anulată.
3) Comandă Finalizată - Este ultimul status prin care trece o comanda fermă, expediată și pe care-l primiți atunci când toate documentele necesare comenzii sunt generate si expediate prin email (AWB, FACTURA, etc)
În cazuri speciale, comanda poate sa ia unul dintre următoarele statusuri:
Comandă Anulată - acest status se generează în momentul în care clientul cere anularea comenzii.
Colet Neridicat - acesta este statusul pe care-l primeste comanda în momentul în care clientul refuză ridicarea coletului de la curier iar acesta se întoarce la noi. După atribuirea acestui status, se va face factura de storno către clientul nostru.