eFill.ro - Partenerul tău de încredere în servicii de fulfillment
Crește-ți afacerea și numărul de vânzări în timp ce eFill se ocupă de logistică în locul tău, scăpându-te pe tine de grija depozitării produselor, personalului angajat sau consumabilelor necesare ambalării. eFill.ro realizează toate procesele implicate în expedierea comenzilor online, procesează, împachetează și expediază comenzile în numele tău direct din depozitul propriu. Economisește timp și surprinde-ți clienții cu livrare rapidă prin Efill.ro
Cum funcționează serviciul de fulfillment în 4 pași:
- Primești suport pentru conectarea în platforma noastră astfel încât vei avea acces în timp real la informațiile actualizate referitoare la stocuri, depozitare și statusul comenzilor.
- Recepționăm produsele tale, le etichetăm și le depozităm în siguranță în depozitul nostru.
- Preluăm comenzile tale, le procesăm, pregătim coletele și le predăm curierului, totul într-un proces logistic automatizat, eficient, prompt și bine optimizat.
- Recepționăm retururile și le repunem în stoc iar tu poți verifica stocul tău în timp real în platforma noastră.
Servicii optionale:
- Serviciu Call Center: apelăm clientii tăi pentru a confirma comenzile și răspundem clienților tăi la apeluri în legătură cu coletele expediate.
- Serviciu Facturare către clientul final: emitem factura fiscală cu datele tale spre clientul final și o trimitem prin email sau o introducem în colet alături de comandă. De asemenea, aceasta se va regăsi și în contul tău pentru a putea fi descărcată și introdusă în contabilitate.
- Serviciu Emitere Documente de Transport: generăm AWB-ul în locul tau cu datele companiei tale către clientul final și îl aplicăm pe colet pentru a pleca în aceiași zi prin curier.
- Ambalare Personalizată: pregătim coletele în ambalajele tale personalizate pe care ni le pui la dispoziție odată cu recepția mărfii. De asemenea, la cererea ta vom introduce în colete documente sau materiale publicitare (certificat de conformitate, garanție, flyer, catalog, voucher)
Beneficii:
- Marfa ta va fi recepționată, verificată și depozitată în cele mai bune condiții în depozitul nostru.
- Marfa depozitată va fi asigurată integral împotriva furtului, calamităților sau a incendiilor.
- Coletele ajung la clienții tăi ambalate în numele tău, astfel, vor ști cine este expeditorul și vor căpăta încredere în magazinul tău.
- Câştigi mai mult timp pentru responsabilitățile de bază atât de importante pentru vizibilitatea şi longevitatea afacerii tale.
- Eficientizezi bugetul deoarece costurile operaționale, logistice şi de depozitare scad considerabil față de cele pe care le ai în regim propriu.
- Ai acces în timp real asupra stocurilor, comenzilor și livrărilor tale ca și cum ai avea propriul depozit.
- Elimini problemele lipsei personal și renunți la costurile consumabilelor necesare ambalării.
- Poţi vinde atât din magazinul tău online, cât şi pe diverse marketplace-uri apoi încarci comenzile pe platforma noastră pentru a fi expediate direct din depozitul nostru.
- Atribuim la cerere în mod GRATUIT coduri EAN unice, pentru produsele sosite din afara spațiului UE care nu au acest cod necesar în listarea acestora în marketplace-urile din România.
- Îți oferim posibilitatea de a încărca comenzile "bulk" în platforma noastra printr-un fișier excel.
- Verificăm minuțios produsele returnate de destinatar și le re-introducem în stoc depozit iar în cazul celor neconforme le vom introduce intr-un stoc separat dedicat produselor "cu defecte" care nu mai pot fi expediate ca și "produse noi".
- Îți punem la dispoziție un număr de telefon dedicat depozit pentru a facilita comunicarea dintre parteneri referitor la comenzile plasate, situații neprevăzute, anulare comenzi, etc.