Vrei să începi un business online, dar parcă nu ai vrea să investești prea mulți bani de la început și să riști să rămâi cu produsele nevândute? Avem o soluție potrivită pentru tine: dropshipping. Este vorba despre o modalitate tot mai populară de comerț online, care câștigă din ce în ce mai mult teren și pe piața locală. Prin intermediul acestui proces de lucru, poți să vinzi produsele noastre pe internet cu ajutorul unui website propriu sau chiar și în marketplace, dar fără a avea un stoc fizic pentru bunurile comercializate.

  • Ce este serviciul de dropshipping AVEX?
  • Dropshipping reprezintă un model de afaceri care îți permite să ai toate stocurile AVEX la dispoziția ta, fără a fi nevoie să investești propriul buget necesar achiziționării stocului propriu.

  • Avantaje:
  • - Nu trebuie să investești în stoc, mii de produse AVEX vor deveni stocul tău.
  • - Noi facem picking-ul și packing-ul pentru comenzile tale și ne transformăm in operatorul tău logistic.
  • - Noi ne ocupăm de livrarea directă către clientul final, și livrăm în numele tău astfel încât clienții tăi să asocieze comenzile lor cu magazinul tău.
  • - Oferim opțiuni de sincronizare preturi și stocuri cu platforma ta în cele mai uzuale formate.
  • Ce trebuie să stii înainte de a începe colaborarea de tip dropshipping cu AVEX.ro
  • Ce urmează sa faci tu:
  • - Deși nu trebuie să investești în stocuri, este necesar totuși să deții o sumă de bani pe care s-o folosești pentru a-ți plati facturile de achiziție până în momentul în care încasezi rambursurile de la curier..
  • - Să ții în permanență legatura cu clienții tăi atât pentru livrare cât si daca este vorba despre retur sau garanție (Avex nu va contacta sub nici o formă clienții tăi)
  • - Procesezi comanda de pe site-ul tau și o plasezi pe Avex pentru ca noi s-o putem pregati. (Verifică mai întâi stocul pe Avex în cazul în care nu e sincronizat automat cu platforma ta)
  • - Generezi AWB-ul în aplicația curierului pentru clientul tău și îl încarci alături de comanda plasată pe Avex (Avex nu va genera AWB-uri pentru clienții tăi)
  • - Facturezi marfa către clientul tău și îi trimiți factura prin email (Avex va factura către tine marfa comandată în câteva minute de la comandă și o vei regasi în contul de client pentru a o putea încărca în gestiune. Avex nu emite facturi direct către clienții tăi)
  • - Încasezi banii în cont de la curier pentru coletele livrate (Avex nu va încasa banii de la curier în locul tău)
  • - Platești contravaloarea facturilor emise de Avex și încarci plațile în secțiunea "Financiar" din contul tău. (În momentul în care suma încărcată în wallet ajunge la zero, nu se vor mai putea plasa comenzi până la încărcarea unei alte plăți în platformă).

Nu sunt acceptate plățile colaboratorilor din cont personal în contul AVEX. Dacă este cazul, este necesar să faci un "împrumut societate" iar apoi transfer bancar din compania ta către AVEX.

  • Ce face AVEX:
  • - Pregatește marfa pentru clientul tău în cutie de carton sau pungi din folie fără logo-ul firmei noastre astfel încât clienții tăi să asocieze comenzile lor cu magazinul tău și nu cu AVEX, exceptând etichetele de importator aplicate individual pe fiecare produs, condiție obligatorie pentru orice importator din UE.
  • - Aplică AWB-ul pe colet (AWB-ul generat de tine și încărcat alături de comanda plasată pe Avex)
  • - Generează factura fiscală și o încarcă în contul de client pentru a o putea descărca și încărca în contabilitate/gestiune. La generarea facturii vei fi înștiințat automat prin email.
  • - Generează factura storno în cazul în care coletul expediat nu a fost ridicat de destinatar și s-a întors la Avex. Tu vei primi o înștiințare prin email despre acest aspect si o factură storno pentru produsul/produsele din colet. Contravaloarea facturii storno se va putea folosi la plasarea următoarelor comenzi pe Avex.
  • Cu alte cuvinte:
  • Tu te ocupi în totalitate de clienții tăi, iar Avex împachetează și expediază marfa către aceștia, după care îți generează factura fiscală pentru produsele achiziționate pe care o vei regăsi în contul de client, alături de comandă și în secțiunea "Facturile mele".
  • Condiții de Colaborare
  • Fiind o platforma B2B, pentru a colabora cu noi în sistem dropshipping este necesar să îndeplinești urmatoarele condiții:
  • - Să fii Personă Juridică (SRL, PFA, II) și să ai un cod CAEN / domeniu de activitate "COMERȚ". Nu vom aproba conturile companiilor cu activitate suspendata, inactive fiscal sau in faliment.
  • - Să ai un contract cu unul din curierii care expediază pe plan național pentru a putea genera AWB-uri pentru clienții tăi pe care să le încarci în platforma noastră alături de comenzile plasate.
  • - Să creezi în platforma curierului un "punct de ridicare" de la depozitul AVEX astfel încât curierul să știe de la ce adresă va ridica coletele tale.
  • - Să descarci, completezi, semnezi, ștampilezi și încarci înapoi în platformă contractul de colaborare din secțiunea "Documente"
  • - Să încarci wallet-ul cu o sumă de bani prin transfer bancar sau plata cu cardul companiei. Nu sunt acceptate plățile colaboratorilor din cont personal în contul AVEX. Dacă este cazul, este necesar să faci un "împrumut societate" iar apoi transfer bancar din compania ta către AVEX.
  • - Să ții în permanență legatura cu clienții tăi atât pentru livrare cât si pentru retur sau garanție (Avex nu va contacta sub nici o formă clienții tăi)
  • - Să deții și să introduci o adresă de email validă la crearea contului pentru a putea primi detalii în legatura cu comenzile plasate, facturile emise și notificări utile în legătură cu modificările platformei, stocuri, produse noi, etc. Contul nou creat pe platforma noastră NU VA FI APROBAT fară o adresă de email validă prin care să putem ține legătura în vederea acestui tip de colaborare. Bineînteles, dezabonarea de la aceste emailuri este posibilă în orice moment.
  • Prețuri
  • Prețurile de vânzare sunt cele afișate pe platformă după conectarea în contul de client dropshipping, fără posibilitatea de a se aplica discounturi suplimentare indiferent de situație. AVEX nu favorizează niciun vânzător de tip "dropshipping" astfel încât aceștia au aceleași prețuri de achiziție indiferent de vechimea contului sau numărul de comenzi plasate.
  • Discounturile de cantitate se aplică doar companiilor care fac comenzi substanțiale pentru stoc propriu (Reseller, Consum Propriu), exclus "dropshipping".
  • Stocuri
  • Stocurile depozitului AVEX sunt afișate în platformă și sunt disponibile în feed-ul actualizat la fiecare oră astfel încât ai posibilitatea să le sincronizezi cu platforma ta.
  • Taxe / Costuri
  • În acest moment, AVEX NU percepe taxe suplimentare în vederea colaborării de tip dropshipping, taxe de tip "abonament" sau "comision". Singurele tale costuri în această colaborare fiind facturile emise de AVEX care reprezintă produsele comandate și expediate către clientii tăi.
  • Facturi Fiscale
  • După ce coletul este pregătit de livrare, vei primi notificare că ti-am emis factura fiscală pe care o vei găsi în contul de client în sectiunea "Facturi". În baza acesteia, tu poti face încărcare marfă în gestiune, apoi emite factura către clientul tău. În această secțiune vei regăsi atât facturile fiscale cât și facturile storno.
  • Punct de colectare
  • Pentru a genera AWB-urile pentru clienți cu ridicare de la depozitul AVEX, este necesar să ceri curierului un nou "PUNCT DE COLECTARE" care va fi la depozitul AVEX. Daca ai deja un contract cu curierul este foarte simplu, trebuie doar să-i ceri acest lucru sau să-l creezi tu din platforma curierului.
  • Adresa depozitului nostru este: Depozit AVEX, str. Mihai Viteazu, nr. 84, loc. Petrești, jud. Alba, 515850.
  • Wallet / Secțiunea Financiar
  • În cazul dropshippingului, AVEX nu acceptă plata la termen. Marfa expediată se achită în exclusivitate avans încărcând o sumă de bani în Wallet. Funcția WALLET îți permite să încarci în avans sume de bani ce urmează a fi folosite pentru comenzile ulterioare. În cazul în care ai făcut plata prin OP, după fiecare plată, trebuie să încarci dovada plății în platformă. Dacă documentul încărcat este unul corect (generat de banca dvs.) alimentarea wallet-ului se va aproba în cateva minute de catre un admin. În cazul în care alegeți să platiți cu cardul companiei, plata se va aproba automat. Nu trebuie să-ți faci probleme, suma încărcată în wallet îți aparține până în momentul în care aceasta este folosită. Oricând, la cererea ta sau înainte de încheierea colaborării cu AVEX, suma ramasă în wallet se va returna integral în contul din care a fost transferată.
  • Documente / Contract de Colaborare
  • După activarea contului de dropshipper, vei regasi în contul de client în secțiunea "DOCUMENTE" un contract de colaborare pe care va trebui sa-l descarci, complezi, semnezi, ștampilezi după care să-l încărci înapoi în platformă pentru a fi aprobat de către un adiminstrator. Fiind un fișier PDF, poti folosi de asemenea semnatura electronică pentru a semna contractul de colaborare.
  • Feed-uri, module de sincronizare, magazine online complet sincronizate cu AVEX.ro
  • Feedul de produse este oferit în format .XML, .CSV, sau .XLSX actualizat la fiecare oră și este disponibil prin formularul disponibil în secțiunea FEEDS & API
  • AVEX oferă suport pentru sincronizarea acestuia cu platforma dvs. Pentru a conecta magazinul dvs. cu AVEX.ro sau pentru o ofertă de preț pentru un magazin nou, complet sincronizat cu AVEX.ro completează formularul disponibil pe platformă.
  • Condiții de Garanție
  • Garanția pentru produsele AVEX este de 12 luni de la data facturii.
  • Condiții de Retur
  • Conform legii, persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile de la comandă însă pentru că ținem la clienții noștri, acceptăm retururile persoanelor juridice în urmatoarele condiții:
  • - Clientul AVEX trebuie să fie "dropshipper" (lucrează fără stoc). Nu acceptăm retururi de la clienții "Reseller" sau "Consum Propriu" care comandă produse pentru stoc propriu sau consum în interiorul companiei.
  • - Clientul AVEX trebuie să se completeze FORMULARUL DE RETUR disponibil pe site pentru clienții de dropshipping.
  • - Comanda plasată să nu fie mai veche de 14 zile
  • - Produsul sa fie NOU, sigilat, fără urme de uzură, în ambalajul original ne-deriorat iar ambalajul produsului sa nu aibă banda scotch sau alte etichete aplicate pe cutia produsului astfel încât aceasta să nu mai poată fi folosită.
  • - Clientul să suporte costul transportului prin curier până la depozitul nostru
  • - Suma comenzii stornate se va varsa în wallet pentru a putea fi folosită în cadrul comenzilor ulterioare.

În cazul in care sunteți client de dropshipping, anunțați-vă clienții despre aceste condiții înainte de a expedia coletele retur. Dacă produsul ajunge la noi cu urme de uzură, zgârieturi, defecte estetice cauzate de montaj, accesorii lipsă, ambalaj deteriorat sau orice alt defect care face ca produsul să nu mai poată fi vândut ca nou, acesta nu va fi acceptat la retur și nu vă vom putea emite factura storno, în schimb vă vom returna produsul prin curier. Daca doriti sa va trimitem produsul defect prin curier, este necesar sa generati un AWB in termen de 5 zile lucratoare si sa-l trimiteti prin email la adresa comenzi@avex.ro cu mentiunea "pentru produsul defect din comanda x"

  • Dacă te-ai convins că vrei să vinzi produsele noastre în sistem Dropshipping tot ce trebuie să faci este să-ți creezi un cont pe platforma noastră și să selectezi tipul colaborării pe care o preferi.

Tipul colaborării cu AVEX a fost selectat la crearea contului pe platformă. Dacă ești deja client AVEX, pentru schimbarea tipului de cont în oricare dintre cele disponibile (Dropshipping | Reseller | Consum Propriu), completează urmatorul formular: