Crearea și păstrarea relațiilor profitabile pe termen lung cu toți clienții noștri, presupune și grija noastră pentru satisfacția totală a partenerilor de afaceri prin acordarea de garanție și service produselor comercializate de AVEX ONLINE SRL.

Astfel, AVEX ONLINE SRL ofera garanție pe o perioadă de 12 luni produselor comercializate către persoane juridice. Exceptie fac tipuri de produse: becuri, ștergatoare, odorizante sau alte produse asemănătoare considerate "consumabile" beneficiază de garanție restrânsă pe o perioadă cuprinsă între 1 și 6 luni, în funcție de produsul în cauză. Clientii de dropshipping care comercializeaza produsele AVEX spre persoane fizice isi vor asuma diferenta perioadei de garantie impuse de legislatia din Romania.

De asemenea, produsele cu defecțiuni cauzate in timpul montajului sau produse cu defectiuni aparute in urma utilizarii excesive, necorespunzatoare, altele decat cele cu defect de fabricatie vor fi refuzate la garanție. De asemenea produsele sesizate cu "defect de fabricatie" iar acestea functioneaza corect, vor ramane in stocul clientului colaborator AVEX, fiind un produs uzat.

În cazul apariției unor defectiuni în utilizarea produsului în perioada de garanție, se efectuează procedura de constatare urmând dupa caz remedierea. repararea sau înlocuirea piesei sau întregului produs în termen de maxim 30 de zile de la recepționarea acestuia în service.

  • Costurile aferente operatiunii de transport service sunt suportate de catre:
  • - TUR (produsul trebuie sa ajunga la noi pentru constatare) cost transport suportat de clientul colaborator
  • - RETUR (produsul se expediaza inapoi la client) cost transport suportat integral de AVEX.
  • Documentele necesare aplicării garanției:
  • - Factura fiscală (copie) emisă de AVEX ONLINE SRL la vânzare
  • - Deviz de lucare emis de unitatea de service autorizata pentru produsele ce necesita motaj in service.

În cazul în care reclamația este nejustificată, toate cheltuielile de logistică și evaluare vor fi suportate de catre client.